JATUH CINTA BUAT KE BEBERAPA KALI HUU

arini saya angau + giler +++..sy ditegur oleh someone yg sy agak suke gak r ..tp dlu je..bru je nak benci dak 2 ..tp main tgur2 cam2 lak , em bknnye tgur biasa tapinye siap cuit2 lagi g2 awww indahnye hidup..rse bahagia 5 mnit jap hahaha..dah la 2 kak, nt ad owg jeles kui3..what?? jeles ?? eh ske ati ak r ..bkn ak start dlu k..die yg nak cakap ngn kita ..kita senyum jela huh kaco daun tol r..x abis2 nak dengki ngn ak kowg ni kan ..taw r mke mamat ni ansem,. mcm mke anak datuk yg ensem2 2 hehehe pe balak kowg mcm pemandu lori ..atoii kesian2..hah amik jela dak 2 k..hahaha..ak ni maleh nak fikir lme2 ..tahun ni nak blajo, bkn nak mggtai.. spe2 nak rampas silakan ajelah ok .. fine xkisah pun !!

3 orang budak cantik:

zOeY zAu YaH said...

saya jth cinta kat kamu hahahahaha...cute jekk

adibah said...

hahahaha..kakak,tggi x,kalo tggi kasi kite.. ;p

k@k@k c0k0L@T said...

dibah : haip..ag lonjong dari ko k huh bdk business ..dah 2 je klu die ..cri sndri okes hehe

zoey : haha mmg jtuh cnta sokmo kite ni hehe..zoey ni umo bpe ?? nak pgl adik ke akak hehe

Followers