KEHILANGAN LECTURER YG BEST GLE2 !!!

em ak sedih sbbnye lecturer yg sporting gle2 , yg kire sume owg respect gle2 r,.dah nak pergi meninggalkan kami semua waaa sedihnye..lecturer ni ajo ak kami waktu sem lepas, sem 1, em die ajo akaun..ha name?? uishh sbo la..nak cakap la ni hehe em name die tarmizi ibrahim..kowg bayangkan la dah la ak ni zero gle2 bab akaun ni, blajo x ape x , dah pikir macam2 dah kan hehe xpnah blajo lgsung taw akaun  ni tpnye lpas je sir tarmizi ni ajo twus ak la manusia yg setengah paham lam klas hehe..eii seronoknyer blajo akaun..em bru la taw cam2 rpenye subjek akaun..hai boleh tahan gak r akaun ni, ingatkan susah sangat hehe..em by the way, sepatutnye ak berterime kasih gak r kat sir sbbnye curahkan segala ilmu yg die ad  hehe luv him a lot..sir dah pindah melake , aii jgn lupe lak jengka k hehe kami sume syg kat sir ..ngeh3...rugi la spe yg x sempat blajo ngn sir akaun ni kan hehe padan mke dieowg werkk haha 

2 orang budak cantik:

adibah said...

hahaha...kite beruntung..

sayer said...

taw xpew,,,kita sangat2 beruntung aw,,,

Followers