contest : siapa blogger itu ??

ha yeye contest lagi..minat la contest2 ni even xpnah mnang huhu..cbe2 je kan..mne la taw dapat hadiah hehe skenye :)

      ni banner for this contest 
  ok klu nak taw lebih lanjut sila klik cik nadirah-chan ok :) 

syarat-syarat :

  • buat satu entry khas untuk kontes ni dengan tajuk " CONTEST : SIAPA BLOGGER ITU ?? "
  • dalam entry tu , sila tempek banner kat atas tu dengan rela hati yer . kemudian , linkkan ke entry ini . kalau nak letak di sidebar pun digalakkan , tanak takpe ^^
  • terbuka kepada semua blogger , sama ada follower atau pun tak . bagi yg bukan follower pastikan korang sentiasa alert dengan update kontes ni :)
  • lepas tu , korang kena bagi jawapan untuk soalan di bawah .
  • dan ulas sikit tentang kontes ni , ape2 je yang korang nak ulas .

SOALAN dan JAWAPAN :

-sila teka siapakah blogger yang dipaparkan gambarnya kat dalam gambar .
  1) cik epal 
  2) izami rahim 
  3) fatin liyana 
  4) ben ashari 

-sertakan sekali link blognye kalau tau
ulasan saya pasal contest ni : 
- em xdok ape kot sbb sy mmg suke contest hehe..tapi contest ni mmg best..ske sgt jwb teka teki ni :) 





2 orang budak cantik:

Nadhirah-chan said...

suka teka teki ek ? kihkihkih . gudluck + tq !

k@k@k c0k0L@T said...

k welcome :)

Followers