gedik lagi ~~

hehe cam bese x abis2 ngn perangai gedik..ohh plzz jgn swuh ak stop..i will say noo hehe ..semalam ak ngn piya nana pergi ke bdr semate2 nak bank in duit kat mber ak..xbyk pun bg pjm..bg sekadar mpu jela kan..aris nt dah ad duit jgn lpe byo hehe ak bg pjm je bkn bg twus ..lemak r ko huhu em tapi  cian mber ak, die kene tuduh simpan ganja kat bengkel die..mulut spe r cam puake 2 perhh..sabo jela k..manusia mmg cam2..byk watak die..spite je kpale die smpai benjol hehe.lpas dah ciap bank in duit sekali hujan lebat da..lme gle nak tgu ujan 2 berenti..so ape ag, daripada ak duduk sje memanaskan bontot ak , baik ak amik gambo jp hehe

ni lam van..x sampai ag bando :)

peace ngn piya nana :)

ni mse kat sweat apple..ujan lebat gle so amik gambo lu ngee ~~

 x abis2 ngn gedik..plz la kak haha 

dah 2 jela..gambo byk ag tapi maleh nak upload..sbb 2 sume gambo kangkang2 je hehe nanti kowg nak lempang ak ramai2..sblm ak kne cam2..baik ak undur diri dlu ngeh3..




















3 orang budak cantik:

adibah said...

ptut la pon xde kat bilik..nseb la kak xdpt rse kek besday kite ..heheh

sofia nana said...

comeynye lah aku!
amik ko.

k@k@k c0k0L@T said...

la dibot pe gne ad teknologi canggih hehe halo2 la derr ..pe la em nak rse :( ..ish rugi2 hehe

Followers