LIBRARY

Tarikh : semalam ..
tempat kejadian: lybeli
perasaan : sakit ati, sakit jiwa, meronta, nak terjun bgunan, nak bunuh orang


sebelum 2 bg ak menggila kejap , arggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhh.. fine 2 je ..dalam ati sudah , jgn lebih2.. jap ag lagi ngarut ak mencarot ..  ehem2 salam 1 msia .. say yoo , say yaaa.. .. say sateee.. sate2.. sate mane.. aduh kempunan sate dr ari 2 ag xdpt2 .. ssh tol nak cari sate kat bando satelit ni ..tlg la hulur sate .. lidi sate pun jadi ler ..adoii sabo jela .. ok 2 bkn menda yg ak nak cite arini .. nak pjg ke nak pendek  ?? ok pendek sudoh .. alkisah ad klas bel kat library td, pas2 ak perasan jap yg ak arini like2 juliana jap  haha .. lme gle owg library 2 tgk ak.. siap angkat kpale tgk ak kat library td ..mle r x sdap ati ak ni .. pas2 twus ajak mbe nek tgkat 2 ..bru nak lari, dah kena pgil ..sekali kena sound derr.. pedih telinge rase.. ok kesalahan sbb pakai bju singkat atas bontot.. tapi yg peliknye bkn ak sowg je, mslhnye rmai ag yg ag truk pd ak singkat gle smpai nmpak bontot lebor hang taw .. nape die nak salahkan ak je.. x aci tol.. acik ak je dpat nme huh ok begini caranye die ckp ngn ak ok .. sempat copy paste lam pale otak ak jap td 


pakcik tua yg bajek gedik : dik2, ko sni jap
aku : ye tok ad pe ?? 
pakcik tua yg bajek gedik : ko part bpe ?? part 1 ek .. ko sni jap.. ko taw x ko pkai bju cmne dtg sni.. ha meh sni nak cte
aku : ala tokcik ..owg ad klas la ..ingt owg nak sgt ke dtg library.. owg xnak pun.. dtg pun nak amik attendent je .. k mon la pakcik
pakcik tua yg bajek gedik : (membebel bla3 )
aku : (sambil korek taik telinga, n taik hidung lesek ats meja die) pakcik 1 soalan je nak tnye.. bg x sy msuk ni ??
pakcik tua yg bajek gedik : (membebel bla3 again n again)
aku : ag skali ak tnye , pkcik bg x sy msuk ni.. 2 je nak taw 
pakcik tua yg bajek gedik : xleh  
aku  : ok salam 1 msia pkcik, caw kit road lu.. 


ha kan senang die ckp ak xleh msuk.. ni nak membebel lme2 watpe.. bosan taw dgor ko ceramah,, londeh telinga ak.. pas2 sejam ak tgu mbe kat lam library 2.. abis sume owg ak tepon , pnye la bosan hehe .. nsib bek die ingt ak dak part 1,. klu die taw ak dak part3.. mampus ag pjg kot die membebel nt ..yela sbb dah part 3 kan, mst la taw peraturan .. tapi lega , sbb menda dah lpas.. pasni nak lalu ke xnak library 2 hehe maleh nak tgk muke pkcik tua bajek gedik 2 wekkk  







ni gambo perasan gedik dpan library .. tapi after abis kelas..so perasaan cool giles :)
mlm ni nak mpi pkcik 2, nak terajang die puas2.. xnak kasi mkn sate huh 


















2 orang budak cantik:

anisyafrina said...

hehe.. sabar2... Allah yg gerakkan hati pak cik tu nak tegur awak n tak tegur yg lain2.. just be positif ^__^

Kalau ada mase, jemput joint contest yg sy buat kat www.akusyafrina.blogspot.com

k@k@k c0k0L@T said...

tanks anissyfrina hehe insyaallah sy join okes :)

Followers