RAYA .....

Cewah raya ..
pose x abis ag tapi rye dah rancang hehe sate2 .. 
byk sgt dah mende nak plan ngn mber, ngn pkwe, ngn anak2, ngn family..
xsbo rsenye.. 
ok gua bgtaw la gua pnye secret okes..special pnye..
jnji jgn bgtaw owg len taw.. tok kowg je ni.. klu ad owg bgtaw , mmg kite bkn BFF haha..,
1. ok firstly nak kumpul duit rye kat umah sedare byk2.. hoho tgk je mke matang camni.. tapi duit rye gua leh mencecah 500 ke atas taw..haaa haaaa haaa kowg jelos.. mgkin dieowg tgk ak ni cam dak kcik ag.. 2 pasal la duit rye gua melambok2.. huhu so dgn adanye duit rye sbyk itu makanye

2.  plan gua yg kedua of coz nak kuo ngn pkwe dlu.. oww jgn salah sngke bkn gua yg kuo duit tapi my cyg hehe bkn kedekut k.. tapi hakikat hua3 nak jadi laki ak mst sgup kuo duit tok gua ok ..klu x gua cerai lu talak 3 huh.. ok dah puas lalan2 ngn my cyg makanye

3. plan yg ke3 of coz la merewang ngn my scandal berdua je kot insyaallah hehe.. 

4. pas2 plan yg sterusnye nak gua joli ngn mber pulok .. yes of coz karoke 3 jam.. 2jam mne ckup nak melalok .. selebihnye kite plan kt sne jela.. x taw nak watpe lak.. 

5. ha pas2 plan yg last of coz la nak blnje anak2 gua yg ramai 2 gula2 mentos 2 bijik, manggo 3 bijik, n then bwak dieowg g taman haha.. 

bek pnye plan okes.. insyaallah plan ni akan berjalan dgn jayanye.. klu berjaya, makanye gua akan wat sesi tunjuk2 gambo.. so tguuuu 



0 orang budak cantik:

Followers