RINDU SAMA MEREKA :(

hell yeah rindu sgt sama mereka.. 
rindu kat anak2 saya..
 utk pengetahuan anda, saya sudah pun mempunyai anak..
 sudah tentu bkn anak kucing ke, anak tekak ke..
 tapi anak saya yang btol2 punye anak.. 
emm cmne la dieowg kat sne ek .. 
waaaa rindu bgt ini.. 
bisa gilak gue..
 bile dieowg xdok, sunyi je idup ak..bila dieowg ad, rasa nak bunuh diri pun ad.. 
kdng2 degil, kdg2 baik, kdg2 sengal.. 
ak x taw r dieowg ni cmne sebenonye hehe ..
 tapi ape nak dikata.. mereka tetap anak2 saya yg sah.. 
sy syg sama mereka.. 
adoii xsbo nak cuti raya ni..
 leh lpas rindu kat dieowg muah3 syg sumenye <3 <3 ..
ok mari kite wat sesi suai kenal ngn ank2 saya ok...

ok ni nme die yasmin.. yg ni ak pling syg sekali sbb die pandai amik ati ak kot n die tersgt la comei cam ak huhuaaa

emm rindu waaa rase nak lempang2 je dak ni huh ngade tol nak senget2 bagai.. 




ni mse yasmin kecik .. yg gambo belah knan 2 nenek sy jge.. nme die erin n die tersgt2 la mengada2nye.. nsib bek comei huh 

peace yo !

ni nenek saya bersama yasmin n aniq rongok 

yg ni erin td..skunk dah beso dah.. yg belah kanan 2 aniq rongok 


ohh yg seksi ni my lovely complex 

damn truly2 love them so much.. rindu sama mereka huh 


ok yg letung batu ni nme die irdina but ak pgil die nina.. budok kuat muntah tapi xpe muntah die wangi bau mcm susu basi 

ohh yg beso ni haikal nme die.. syg die jugek muah 

yg bajek ni aniq rongok.. dah r mulut mcm owg tue.. klu ckp ngn die mcm ckp ngn kawan2 taw.. seronok hehe

yg ni alia.. em rindunye kat dak ni.. yg ni nenek jge.. tapi skunk die dah pindah mse umur die setahun lebih kot.. tapi mak die sokmo ckp yg die ingt ag kat nenek ak.. dak ni klu dah dtg umah ak, mmg xnak balik r jawabnye.. sbbnye die mnje gle ngn nenek ak.. ngn ak x mnje pun haha .. tapi xpe, ak syg die gak muah


yg ni pun sy rindu jugak.. aww malu la.. dah la x ansem haha.. ok ni somi sy.. kami dah 6 tahun menjalin kasih syg yg abadi.. cet ayat geli siot mcm sial haha.. muah rindu sama mereka... mereka sume ni cinta ati sy :) 


0 orang budak cantik:

Followers